Please enable JS

Cashair, zoals kappers denken

Cashair, zoals kappers denken

De logica zegt dat enkel webexperts in staat zijn een degelijk programma te maken. De kapper wordt wel enigszins om tips gevraagd, maar uiteindelijk zal hij zich wel aanpassen. Dat is meteen het grote verschil van het haast organisch gegroeide Cashair. Cashair is ontwikkeld door een kapper die zich verdiept heeft in "de geheimen van het programmeren".

Je moet meegemaakt hebben hoe een salon ademt om die ziel in een kassaprogramma te kunnen steken.

Dimitri Velghe

In 2007 werd uiteindelijk voor het eerst een ticket aangemaakt met Cashair.
Dit was een overwinning op het analyseren, het afwegen, de frustraties, de studies en het opvolgen van ontwikkeling en mogelijkheden.
Met een duidelijk plan voor ogen werd vanaf de eerste regel code gezocht naar optimalisering en verbetering.
Het natuurlijk aanvoelen, doordacht gebruik en logisch werken.
Een zoektocht en evolutie die nog steeds verder duurt.
Steeds de nieuwste mogelijkheden integreren.
Steeds de manier van werken fijner afstemmen op hoe de kapper denkt en doet.

In eerste instantie was Cashair bedoeld als een persoonlijk kassaprogramma. De oorsprong is dus niet commercieel. De oorsprong was vanaf dag 1 iets te ontwikkelen wat het eigen salon vooruit zou helpen daar waar mogelijk.
10 jaar later blijkt dat het platform ECHT wel degelijk is. De mogelijkheden en vormgeving zijn luchtig en tegelijk zakelijk. Bijna onbeperkt te personaliseren. De marketing tools zijn uniek te noemen. Kortom te compleet om geheim te houden. Daarom de stap om anderen hier van te laten mee genieten.

Meer over Cashair